2009. december 19., szombat

Shiki anime bejelentve!!!


Igen, ez nem vicc! Amikor megláttam a hírt kishíján kiestem a forgószékemből meglepetésemben.

Ono Fuyumi (író) és Fujisaki Ryu (rajzoló) közös munkájából származó Shiki című manga adaptációját hirdető honlapja nemrégiben megnyílt, ezzel bejelentve az anime érkezését. Az eredeti Shiki novella még 1998-ban indult, és 2007 decemberében jelent meg a manga első része a Shueisha kiadó Jump Square antológiájában. Egy korábbi bejegyzésemben már írtam ismertetőt és elemzést a mangáról, ami nagyon hamar személyes kedvencem lett, és, bár bíztam abban, hogy az író és rajzoló híressége elősegíti egy anime létrehozását - tekintve, hogy mindkettőjük munkái megélték már hogy TV sorozattá váljanak -, tényleges adaptációról álmodni sem mertem, pláne nem ilyen hamar.

Az animéről csupán annyit tudni, hogy az Aniplex stúdió (rendezés: Bakemonogatari, Jigoku Shoujo, Kuroshitsuji, Persona - Trinity Soul; zene: D. Gray-man, Natsume Yuujin-chou, Naruto, Fullmetal Alchemist) vette szárnyai alá, aminek én személy szerint nagyon örülök, mert ez egyszerre biztosítja majd az animáció és a zenék szépségét, valamint a hangulatot, elnézve a stúdió eddigi munkáit. Megjelenési dátumunk még nincs, de én 2010 őszére datálnám leghamarabb. Az biztos még továbbá, hogy TV sorozatról van szó, és nem online streamelt animéről.

Én már alig várom a bővebb híreket róla!

--

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése