2009. július 11., szombat

Kuroshitsuji 2. széria


Ez bizony nem vicc! Körül-belül egy hónapja történt a Kuroshitsuji ( 黒執事 , Black Butler) 2 évadjának "hivatalos" bejelentése. Természetesen még nem tudni időpontot, és gyakorlatilag semmi egyebet, azon kívül, hogy lesz. A bejelentés egyébként Suwabe Junichi (諏訪部 順一) blogján történt, aki az animében Undertaker seiyuja volt.

A fogadtatás eléggé vegyes a rajongók körében, tekintve, hogy az első szériának eléggé határozott befejezése lett. Többen örülnek persze annak, hogy visszatér az anime, de folynak a találgatások, hogy tulajdonképpen HOGY?

Most röviden összeszedem, hogy milyen szisztéma szerint készíthető a folytatás, és hogy melyiknek mekkora a valószínűsége - legalábbis szerintem. Figyelem, SPOILEReket tartalmaz!

1. "Álom"
E szerint a felállás szerint Ciel felébred reggel az ágyában, Sebastian behozza neki a reggeli teáját és elmondja neki a napi teendőket, tehát kiderül, hogy minden ami történt, csak egy rossz álom volt. Mondanom sem kell, hogy ez az alternatíva vethető el a legkönnyebben, és a rajongók is ettől félnek a legjobban. -> 30%

2. "Új mester"
Ebben az alternatívában Ciel nem szerepel, és Sebastian egy új mester mellett bizonyíthatja, hogy ő mennyire démoni egy komornyik. Nem hiszem, hogy a készítők lennének olyan bátrak, hogy egyszerűen kivágják Ciel karakterét az animéből, hiszen ő maga volt a főszereplő (bár nem a címszereplő). -> 20%

3. "Tisztázatlan befejezés"
Egyesek azzal érvelnek, hogy az animének ténylegesen nem láttuk a végét, merthogy csak utaltak arra, hogy mi is történt ott. Tény és való, semmi sem bizonyítja, hogy Sebastian elvette volna Ciel lelkét, de könyörgöm! A befejezés elég egyértelmű volt nekem, úgyhogy ne rángassuk magunkat hiú reményekbe. Én is fangirl vagyok, de ettől függetlenül még józan! Ennek ellenére...-> 50%

4. "Remake"
Igen, tudom, még túl korai reamke-ről beszélni a Kuroshitsuji esetében, hisz csupán nemrég ért véget az első széria, de mivel még nem tudunk semmit a megjelenés időpontjáról, még azt is le tudom képzelni, hogy csak 2011-ben, vagy utána jön a folytatás. Tehát e szerint a szempont szerint újraforgatják az animét, és sokkal manga-hűbbé teszik, követve annak eredeti vonalát és kihagyva belőle a hermafrodita angyalokat és csitri királynékat. És a valószínűség? Jelenleg a legnagyobb. ->75%

Természetesen ezeken kívül lehetnek még vélemények, amiket várok szeretettel. :) Én eddig csak ezekről olvastam.

6 megjegyzés:

  1. Legyen mangahű!!! Annyira idegesítettek azok a filler részek, hogy majdnem dobtam miatta a szériát! Jó lenne, ha megcsinálnák rendesen...

    VálaszTörlés
  2. Én azt hittem, hogy 24része van ami igaz is, de azt hittem, hogy 12-12részre van osztva, az ugye 24rész és akkor ti most nem úgy értitek hogy erről a 24 részről beszéltek vagy nem?:D szóval akkor még 24.rész volt meg most de csinálnak belöle több részt vagy is az lesz a 2.évad? szerintem meg simán fogják folytatni az animét valamilyen csavarral. Tudnak valamit a Japánok. ;)

    VálaszTörlés
  3. devil.cat: Az első sorozat 24 részes volt, de most elkezdett szivárogni egy második sorozat híre, valószínűleg újabb 24 résszel.
    A legtöbben azért reméljük, hogy nem tesznek bele valamilyen idióta csavart, hogy életre keltik a főszereplőt, vagy valami. Az egy picikét kiábrándító lenne. :/ Dórival egyetértve, mangahűségre szavazok, és inkább várok még 2-3 évet egy remake-re. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is szavazok a mangahűségre. A lényegtelen epizódok már borzasztóan idegesítettek az animében, még egyszer nem bírnám ki...
    Ráadásul ha Cielt le merik cserélni (deúgyse.. ugye??), akkor én őrült tömeggyilkolásba fogok kezdeni.XD Képtelenség, hogy nélküle bármi is folytatódjon. T_T
    Az álom sem jönne be, mert olyan fantasztikusan szép volt így ez a befejezés, hogy bűn lenne meghazudtolni. Régen láttam ilyen gyönyörű véget, mint ennél az animénél, baromság lenne meg nem történné tenni.

    Én is inkább éveket várok a remake-re, biztosan meg fogja érni. *--*

    VálaszTörlés
  5. Viccelsz?Én már most legyilkoltam minden közelemben lévő plüssállatomat amiért Ciel meghalt!De ha ki merik hagyni a 2.évadból én esküszöm, hogy valami nagyon nagyon csúnyát csinálok velük...mondjuk beszerzek egy woodoo készletet, elcsórom Grell láncfűrészét és...inkább nem részletezem.Nehogy rémálmaitok legyenek!
    Mindenképp a Remake mellett vagyok!!Mindenképp!!Csak az a baj , hogy szolid kis tömeggyilkos hajlamaimon nem segít hogy megnéztem azt a (szemetet)videót amiben az a szőkehajú ficsúr meg az a szemüveges, sebastian közelébe sem érő komornyik a főszereplő....Áááá ha az lesz a folytatás akkor én.....ÁÁÁÁÁÁ ne az legyen!!!!Remake-t akarunk!!!!Sebastiant és Ciel!!!!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Csak azért írok, mert egyik se jött be, de psszt, ez titok ;)
    Minden esetre mi azért az 1. részt lefordítottuk magyarra, szóval ha érdekel titeket nézzetek be x)

    http://monoshitsuji.gportal.hu/

    VálaszTörlés